Herzlich Willkommen auf meinem Blog

Mein Bild
Dortmund, NRW, Germany
Ich heiße Eli, bin 37 Jahre und komme aus Dortmund. Ich wohne seit über einem Jahr mit meinem Mann und unserem Sohn in Alabama, USA. Ich lese viel, koche aus Leidenschaft, liebe Trödel und handarbeite sehr gerne.

Donnerstag, 30. Dezember 2010

... rujlarimmm


elimin altindaki rujlar
merhaba kizlar,
rengarenk dünyammm in yogun! istegi üzerine rujlarimi döküyorum ortaya. bunlar ilk etapta elime gelenler. aralarinda az kullandigim ve henüz hic kullanmadigim rujlar var. firsat buldukca rujlarimi size tanitmak istiyorum. ilk sectigim ruj: manhattan - 56V x-treme last & shine

uzaktan


yakindan


flassiz


üst tek, alt cift kat


rengi ve kaliciligi yaninda, inanilmaz kirmizi meyveler kokusu var.


6 Kommentare:

  1. hallo:) bloguma not bırakmışsın hemen ben de ziyarete geldim:) ben de baktım e-bay'e ama türkiyeye- ankaraya gelişi çok uzun sürüyor çok bekletiyorlar:S Almanya için de böyle mi durum? wuuuu rujla süper gözüküyor:D kozmetik kokusu hep güzeldir değil mi:D
    takipteyim bebi herzlichen glückwusch:)
    gute nacht:)

    AntwortenLöschen
  2. Selam,

    du hast eine Blog Award bekommen-
    http://dietestfabrik.blogspot.com/2010/12/new-blog-award.html

    LG

    AntwortenLöschen
  3. Yeni yılınız kutlu olsun. :)

    Sevgi, sağlık ve mutluluk dolu nice güzel yıllara.

    AntwortenLöschen
  4. yoğun!:)))kötü mü oldu işte blog biraz daha renklendi.hepsi çok güzel görünüyor cnm güle güle sür sürüştür..hayırlı seneler

    AntwortenLöschen
  5. hepside çok güzel görünüyor canım :)
    qüzel qünlerde kullan...

    AntwortenLöschen
  6. aa ben nasıl kaçırmışım ki bunu? süpermiş hepsi iyi günlerde kullan. hatta kötü günlerde de kullan moralin yerine gelsin

    AntwortenLöschen