Herzlich Willkommen auf meinem Blog

Mein Bild
Dortmund, NRW, Germany
Ich heiße Eli, bin 37 Jahre und komme aus Dortmund. Ich wohne seit über einem Jahr mit meinem Mann und unserem Sohn in Alabama, USA. Ich lese viel, koche aus Leidenschaft, liebe Trödel und handarbeite sehr gerne.

Freitag, 24. Dezember 2010

... makyaj alisverisim


mac blush - dollymix, mac eyeshadow - jest, brush cleanser
 merhaba kizlar,
bu sene dogum günümden kalma douglas hediye kartim duruyordu hala. bu arada en iyi arkadasima tekrar tesekkür ediyorum. gecenlerde blog arkadasim Rengarenk Dünyam ile makyaj hakkinda konusurken aklima güzel bi cilginlik geldi. hediye kartimin tamamini mac makyajlari icin harcadim, cok da iyi ettim. :-) resimdekiler kendime aldigim mac allik - dollymix, mac far - jest ve son olarak fircalarimi temizlemek icin losyon. kirmizi beyaz tepsim de ikeadan.
bu aksam kayinvalidemgile yemege davetliyiz, ilk kez kullandim yeni makyajimi ve de renk secimimden cok memnun kaldim. allik resimde cok pink gözüküyor ama yanakta daha dogal duruyor. far zaten cok dogal ve sade renk, hafif isildiyor. firca yikama losyonu zaten yillardir tüm makyaj tiriyakilerinden övgü aliyor. bakalim marifeti neymis.

makyajli eli

2 Kommentare:

  1. elicim tekrardan güle güle kullan:)hepsi harika görünüyor..sonunda kozmetik yazıları yazmaya başlatabildim seni oh:)

    AntwortenLöschen
  2. aaaah mac... türkiyede biraz pahalı:) daha hiç denemek kısmet olmadı:) inşallah alcam en yakın zamanda ben de

    AntwortenLöschen