Herzlich Willkommen auf meinem Blog

Mein Bild
Dortmund, NRW, Germany
Ich heiße Eli, bin 37 Jahre und komme aus Dortmund. Ich wohne seit über einem Jahr mit meinem Mann und unserem Sohn in Alabama, USA. Ich lese viel, koche aus Leidenschaft, liebe Trödel und handarbeite sehr gerne.

Donnerstag, 6. Januar 2011

... mutfagimdan bi kare


evet!!! beyazi ve kirmiziyi cok seviyorum. puantiye, pitikare, cilekli, kirazli, kirmizi elmali... hepsine varim.
cocuk sandalyesini (ikea) zamaninda biricik yegenim icin almistim. simdi birtane daha almam gerekiyor :). yaninda bahce clog larimiz. sandalyenin üstünde canak cömlek, kimi hediye, kimi bit pazarindan alma. benim gözümde mutfaga kalabalik degil, dekorasyon! :)

6 Kommentare:

  1. elicim msn adresim degisti.ekledim seni ama yanlısta olmus olabilir.ulastımı sana davetim?

    AntwortenLöschen
  2. Der Kommentar wurde von einem Blog-Administrator entfernt.

    AntwortenLöschen
  3. Der Kommentar wurde von einem Blog-Administrator entfernt.

    AntwortenLöschen
  4. Bende severim beyazı, her yerde herşeyde ferahlatıcı.

    AntwortenLöschen
  5. Çok zevkli yerleşimlerin var, zevkle seyrediyorum Elicim:)

    AntwortenLöschen
  6. merhaba
    tabiki ptt kargo ile yollıyabilirim ama haftasonu babetleri dediğimde 3 adet patik var hangisini beğendiniz..onuda belirtirseniz birde adresinizi bana arsem_k@hotmail.com adresine bildirirseniz yollarım tabiki...

    AntwortenLöschen